Προϊόντα

ΑΓΓΟΥΡΙ Tο αγγούρι ως τρόφιμο δρα κατά των ρευματισμών και των αρθριτικών πόνων και κατά της υπέρτασης. Eίναι διουρητικό, δροσιστικό, καθώς και υπακτικό.

ΚΑΡΟΤΟ Η ρίζα του καρότου, δηλαδή το πορτοκαλί μέρος του, είναι πλούσιο σε βήτα καροτίνη, μία ουσία η οποία όταν λαμβάνεται από τον ανθρώπινο οργανισμό μετατρέπεται σε βιταμίνη Α. Η βήτα καροτίνη είναι επίσης ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό, εξαιρετικά αποτελεσματικό στην άμυνα του οργανισμού απέναντι στον καρκίνο, ιδιαίτερα μάλιστα απέναντι στον καρκίνο του πνεύμονα.

ΚΟΛΟΚΥΘΙ Το κολοκύθι βοηθά να θεραπεύει άσθμα καθώς περιέχει Βιταμίνη C, οποία αποτελεί ισχυρό αντιοξειδωτικό, και έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.

ΚΟΛΟΚΥΘΙ ΨΙΛΟ Το κολοκύθι βοηθά να θεραπεύει άσθμα καθώς περιέχει Βιταμίνη C, οποία αποτελεί ισχυρό αντιοξειδωτικό, και έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.

ΚΟΥΝΟΥΠΙΔΙ Το κουνουπίδι αποτελεί μια σημαντική αντικαρκινική τροφή, με πολλές αντικαρκινικές ιδιότητες. Η ανάμειξή του με το σάλιο, δημιουργεί ισοθειοκυανίνη, που είναι χρήσιμη για την ενεργοποίηση των ηπατικών ενζύμων, τα οποία με τη σειρά τους βοηθούν στην αποτοξίνωση των χημικών ουσιών και αυτών που δημιουργούν τον καρκίνο. Η ισοθειοκυανίνη μαζί με μια άλλη χημική ουσία που ονομάζεται σουλφοραφάνη, εμποδίζει επίσης τον πολλαπλασιασμό των καρκινικών κυττάρων.

ΛΑΧΑΝΟ ΑΣΠΡΟ Το λάχανο είναι μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης C, θειαμίνης (βιταμίνη Β1), ριβοφλαβίνης (βιταμίνη Β2), νιασίνης, και βιταμίνης Β6. Περιέχει καλές ποσότητες βιταμίνης Κ, φυλλικού οξέος, βιταμίνης Α και πρωτεϊνών.

ΛΑΧΑΝΟ ΚΟΚΚΙΝΟ Κόκκινο λάχανο περιέχει ένα αντιοξειδωτικό γνωστό ως ανθοκυάνη. Αυτό είναι ένα αντιοξειδωτικό που πιστεύεται ότι θα βοηθήσει στην προστασία των εγκεφαλικά κύτταρα και, συνεπώς, στην πρόληψη της νόσου του Αλτσχάιμερ.
Λάχανα περιέχει επίσης πολλές βιταμίνες C και βιταμίνη D. Ο πρώην βοηθά στην καύση του λίπους, ενώ η τελευταία βοηθά το δέρμα ακμαιότητα διατηρούν.

ΛΕΜΟΝΙΑ Ο χυμός του λεμονιού περιέχει Βιταμίνη C, Βιταμίνες Β6, Β1, Β2, Β3, Υδατάνθρακες, Πρωτεΐνες, Μεταλλικά άλατα, Κάλιο, Φώσφορο, Ασβέστιο, Νάτριο, Μαγνήσιο, Πυρίτιο. Συμβάλλει στο να διατηρούμε την καλή υγεία μας γενικότερα και ειδικότερα ενισχύει τα αγγεία και τα τοιχώματα των κυττάρων. Έχει διουρητική δράση και ο χυμός του λιποδιαλυτική δράση. Ξεχωρίζει για τις αντισηπτικές ιδιότητές του και είναι αποτελεσματικό σε φλεγμονές του στόματος και της γλώσσας, πληγές και τσιμπήματα εντόμων.

ΜΑΡΟΥΛΙΤO μαρούλι περιέχει σημαντικές ποσότητες καροτενοειδών (α- και β-καροτένιο, λουτεΐνη και ζεαξανθίνη). Επιδημιολογικές έρευνες σε όλο τον κόσμο συσχέτισαν την υψηλή διαιτητική πρόσληψη αυτών των καροτενοειδών με μειωμένα επεισόδια καρκίνων του πνεύμονα, μαστού, τραχήλου, δέρματος και στομάχου.Επίσης, το μαρούλι είναι ιδιαίτερα πλούσιο σε βιταμίνη C, φυλλικό οξύ, μαγγάνιο και χρώμιο. Το μαγγάνιο είναι συστατικό πληθώρας ενζύμων και παίζει σημαντικό ρόλο στον σχηματισμό των οστών ενώ το χρώμιο θεωρείται ότι είναι απαραίτητο για να ολοκληρωθεί η αλληλεπίδραση ανάμεσα στο μόριο της ινσουλίνης και τον κυτταρικό της υποδοχέα, ώστε να γίνει η μεταφορά της γλυκόζης από το αίμα στα κύτταρα.

ΜΕΛΙΤΖΑΝΕΣ ΦΛΑΣ Η μελιτζάνα δεν τρώγεται ωμή αλλά μαγειρεμένη. Περιέχει πολλές βιταμίνες Β (και φυλλικό οξύ), μαγνήσιο, μαγγάνιο, κάλιο, χαλκό και πολλές διαιτητικές ίνες.

ΜΠΡΟΚΟΛΟ είναι πλούσιο σε βιταμίνη C, φολικό οξύ, βιταμίνη Β1, βιταμίνη Α, Β-καροτίνη, σίδηρο, μαγνήσιο, κάλιο, ασβέστιο και αποτελεί κύρια πηγή κυτταρινών. Το ζωηρό πράσινο χρώμα του αποτελεί τη μεγαλύτερη ίσως εγγύηση της περιεκτικότητάς του σε αυτά τα πολύτιμα συστατικά.Το ζωηρό πράσινο χρώμα του αποτελεί τη μεγαλύτερη ίσως εγγύηση της περιεκτικότητάς του σε αυτά τα πολύτιμα συστατικά.

ΠΙΠΕΡΙΑ ΚΕΡΑΤΟ περιέχει βιταμίνη C – η ωμή πιπεριά έχει περισσότερη βιταμίνη C από το πορτοκάλι. Έχει ακόμη βιταμίνες Α και Β6, ενώ οι κόκκινες είναι πλούσιες και στο αντιοξειδωτικό λυκοπένιο.